7-10 | Видавничий дiм "МАМIНО"

7-10

Ви є тут

Листи від пана Тукана з Грузії

«Листи від пана Тукана» — нон-фікшн серія про різні країни світу.

Друга книжка серії — «Листи від пана Тукана з Грузії». У ній пан Тукан вирушає в гори, катається на фунікулері, ласує соковитим виноградом і навіть... вчиться танцювати!

Що таке щастя?

Оскар Бреніф’є — революціонер у галузі освіти, який пропонує дорослим не давати дітям готові відповіді, а змалечку розвивати в них здатність думати, аналізувати та знаходити відповіді самостійно. У його книжках багато запитань — вони спонукають відмовитися від шаблонних відповідей, дозволяють бачити різноманіття світу, не боятися думати інакше. Влучні запитання не лише розвивають мислення, а й учать чути інших, допомагають батькам і дітям порозумітися.

Що таке почуття?

Оскар Бреніф’є — революціонер у галузі освіти, який пропонує дорослим не давати дітям готові відповіді, а змалечку розвивати в них здатність думати, аналізувати та знаходити відповіді самостійно. У його книжках багато запитань — вони спонукають відмовитися від шаблонних відповідей, дозволяють бачити різноманіття світу, не боятися думати інакше. Влучні запитання не лише розвивають мислення, а й учать чути інших, допомагають батькам і дітям порозумітися.

Листи від пана Тукана з Франції

«Листи від пана Тукана» — нон-фікшн серія про різні країни світу.

Першими виходять друком «Листи від пана Тукана з Франції». Bonjour — пише птах-мандрівник з країни, де пахне лавандою та свіжоспеченими круасанами, де закохані парочки гуляють під дощем, а сонячної днини можна снідати просто на траві.

Що добре, а що погано?

Оскар Бреніф’є — революціонер у галузі освіти, який пропонує дорослим не давати дітям готові відповіді, а змалечку розвивати в них здатність думати, аналізувати та знаходити відповіді самостійно. У його книжках багато запитань — вони спонукають відмовитися від шаблонних відповідей, дозволяють бачити різноманіття світу, не боятися думати інакше.

Хто я?

Оскар Бреніф’є — революціонер у галузі освіти, який пропонує дорослим не давати дітям готові відповіді, а змалечку розвивати в них здатність думати, аналізувати та знаходити відповіді самостійно. У його книжках багато запитань — вони спонукають відмовитися від шаблонних відповідей, дозволяють бачити різноманіття світу, не боятися думати інакше.